7 sept. 2010

Jeffrey Campbell 99 Tie - So so black wedges!


Je crois que je suis entrain de succomber de nouveau au charme des black wedges. C'est viscéral... Je l'avoue les "99 Tie" de Jeffrey Campbell m'ont tapée dans l'oeil.

I think that I'm ready to succumb to the charm of the black wedges. It is visceral ... I have to admit the "99 Tie" by Jeffrey Campbell has seduced me 


Jefferey Campbell 99 Tie
Pic Jeffrey Campbell 99 Tie
Jefferey Campbell 99 Tie


Je suis impressionnée par le succès de ces souliers. Dans les années 90, les wedges faisaient fureur grâce aux Spice Girls notamment. Je collectionnais déjà les platform shoes aux collège sauf qu'à l'époque, elles ressemblaient plus à des chaussures d'astronautes (ahah). Encore que... Je me souviens d'une paire noire assez fine en daim, mais je l'ai bel et bien perdue.

Les Jeffrey Campbell 99 Tie, sont un bon investissement pour cet hiver. Moins chères que les Aldo et les Acne, vous pouvez battre le pavé avec sans vous ruiner.

Disponibles chez Soletruck: Jeffrey Campbell 99 Tie


I am really impressed by the success of these shoes. In the 90s, the wedges were successful thanks to the Spice Girls band. I collected  platform shoes in junior high school, nevertheless, they looked like  astronauts shoes (haha). Although ... I remember a pair of black suede wedges, they were very cute, but I actually lost them.

 The Jeffrey Campbell 99 Tie, are a good investment for the winter. Cheaper than Aldo and Acne wedges, you can beat the pavement with it, without breaking the bank.

Available at Soletruck: Jeffrey Campbell 99 Tie

Vous avez aimé cet article ?

Rendez-vous sur Hellocoton !


3 comments:

My dream is to have a pair of Jeffrey Campbell shoes, specially those!
Just moved to Paris 2 weeks ago, you might have some good tips..?!
Check out my photoblog at http://elle.se/annamalmberg
LoVe/Anna

Hi Anna!
Of course, you can visit these concept stores in Paris: Royalcheese, Shine, Noir Kennedy for example.
It depends what's your style ?

Love your blog, your pictures are really beautiful!

Rock and rock doll.

Enregistrer un commentaire

SUIVEZ ROCK AND ROLL DOLL

RSS FeedTwitterFacebook
Abonnez-vous à la newsletter et soyez alerté(e) dès la parution d'un nouvel article